Odosielam na server ...

Vedeli ste, že na stránke Netky.sk existuje možnosť zobrazovať iba pozitívne správy? Ak nemáte chuť čítať o násilí, ľudskom nešťastí či katastrofách, zapnite si Filter pozitívnych správ a dozviete sa všetko pozitívne, čo sa okolo nás deje.

OK, rozumiem
28. jan. 2023Alfonz
BratislavaBratislava
Biblia
TV program
Moje Netky
04.12.2012 14:47 Doprava
Vlaky sa budú opäť premenovávať, vrátia sa komerčné názvy spojov
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
loader
ZOBRAZIŤ VIAC
04.12.2012 14:47 Doprava

Vlaky sa budú opäť premenovávať, vrátia sa komerčné názvy spojov




Bratislava – Vlaky na Slovensku sa budú v roku 2013 opäť premenovávať. Je teda možné, že po slovenských koľajniciach bude zase premávať namiesto súčasného Liptova alebo Dargova rýchlik Aspirín či Obchodné centrum Mirage podobne, ako tomu bolo asi pred rokom.
      Osobný dopravca Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) chce totiž znovu ponúkať vlaky súkromným firmám, aby ich mohli nazvať buď po svojich výrobkoch, alebo spoločnostiach. "Pristúpime aj k možnosti využívania tohto mediálneho priestoru," uviedol dnes pre TASR riaditeľ úseku obchodu ZSSK Jozef Schmidt.
      Komerčné názvy vlakov by sa mali stať realitou v roku 2013 počas pravidelných zmien v cestovnom poriadku. A to buď pri úpravách v marci, alebo v júni. Dopravca však chce nové názvy najprv hodnotiť a odsúhlasovať. "Názov vlaku budeme posudzovať a v prípade, že nebude spĺňať naše predstavy, bude odmietnutý," dodal Schmidt.
      Takéto pomenovania vlakov, ktoré slúžia ako reklama pre firmy či ich produkty, fungovali už aj v minulosti. V roku 2011 ich však vtedajšie vedenie ZSSK zrušilo a vrátilo sa k pôvodným slovenským pomenovaniam. Dôvodom bolo najmä to, že názvy mali zlý dopad na orientáciu cestujúcich.
      "Jedným smerom sa ten istý rýchlik volal inak ako opačným, názvy sa miešali a zamieňali. Nehovoriac často o trápnosti hlásení jednotlivých názvov," argumentoval vlani dopravca ZSSK. A nenaplnili sa ani finančné predstavy, ktoré mala takáto reklama spoločnosti priniesť.
      Podľa terajšieho vedenia ZSSK však komerčné názvy zmysel majú a prinesú aj finančné prostriedky. Zmätku pre ľudí sa dopravca neobáva. "Cestujúci potrebuje cestovať a potrebuje mať nastavený grafikon a odchody vlakov. Názov nie je vo väčšine rozhodujúci," doplnil Schmidt.

Zdroj: TASR



reklama


reklama


Zdroj: NETKY.SK, SITA, TASR

Foto:   TASR



Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk

Diskusia

Komentáre


Na tento článok reagovalo
užívatelia: 0 komentáre: 0

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
ZOBRAZIŤ VIAC
NAJČÍTANEJŠIE
ZOBRAZIŤ VIAC
ad
loader
loader
Kliknutím zavriete
Obrázok