Na verejnosti sa strhla ostrá diskusia potom, ako jeden zo zákazníkov zverejnil blok s kontroverznou položkou. Šlo však o omyl pokladníka, nie o systémové riešenie.
Sieť obchodného reťazca Lidl je na Slovensku veľmi populárna. V súčasnosti však čelila podozreniu verejnosti, že si niektoré predajne automaticky účtujú parkovné vo výške 2 eurá.
Jeden zo zákazníkov totiž uverejnil fotografiu svojho pokladničného dokladu, kde figuruje položka parkovné. Tento blok mu vystavili na jednej z trnavských pobočiek predajní Lidl. Samozrejme, zákazníci boli pohoršení, pretože Lidl nikde neinformoval o tom, že by parkovanie pri predajni spoplatňoval. Zároveň nebolo jasné, na základe čoho pracovníci vedia, kto parkovacie miesto vôbec využil.
Spoločnosť Lidl Slovensko celú vec vysvetlila. V tomto prípade šlo podľa nich o chybu jednotlivca. Pracovník na pokladni pri blokovaní omylom naúčtoval aj položku parkovné, ktorá sa využíva v tých pobočkách, ktoré nedisponujú parkovaním zdarma, informovala Netky.sk spoločnosť Lidl.
Lidl sa za chybu ospravedlnil a sumu 2 eurá zákazníkovi vrátil.