Verejnosť pohoršilo parkovné na účte v predajni Lidl. Spoločnosť sa ospravedlnila za chybu pokladníka

NETKY.SK • 28 November 2017, 11:10 • 2 min
Verejnosť pohoršilo parkovné na účte v predajni Lidl. Spoločnosť sa ospravedlnila za chybu pokladníka

Na verejnosti sa strhla ostrá diskusia potom, ako jeden zo zákazníkov zverejnil blok s kontroverznou položkou. Šlo však o omyl pokladníka, nie o systémové riešenie.

slovakia

left justify in out

Sieť obchodného reťazca Lidl je na Slovensku veľmi populárna. V súčasnosti však čelila podozreniu verejnosti, že si niektoré predajne automaticky účtujú parkovné vo výške 2 eurá.

 

Jeden zo zákazníkov totiž uverejnil fotografiu svojho pokladničného dokladu, kde figuruje položka parkovné. Tento blok mu vystavili na jednej z trnavských pobočiek predajní Lidl. Samozrejme, zákazníci boli pohoršení, pretože Lidl nikde neinformoval o tom, že by parkovanie pri predajni spoplatňoval. Zároveň nebolo jasné, na základe čoho pracovníci vedia, kto parkovacie miesto vôbec využil.

 

Spoločnosť Lidl Slovensko celú vec vysvetlila. V tomto prípade šlo podľa nich o chybu jednotlivca. Pracovník na pokladni pri blokovaní omylom naúčtoval aj položku parkovné, ktorá sa využíva v tých pobočkách, ktoré nedisponujú parkovaním zdarma, informovala Netky.sk spoločnosť Lidl.

 

Lidl sa za chybu ospravedlnil a sumu 2 eurá zákazníkovi vrátil.



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Karnisova

Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona