BRATISLAVA - Blížiace sa Vianoce a s nimi spojený nákup darčekov sústreďuje vyššiu pozornosť aj na zľavové portály. Štatistiky pritom ukazujú, že zákazníci aj v tomto segmente uprednostňujú kvalitu, spoľahlivosť a záruky, myslí si riaditeľ Zľavomatu Tomáš Sroka.
Po veľkom rozmachu v prvých rokoch fungovania sa trh zľavových portálov postupne prečisťuje a stabilizuje. Menej spoľahliví hráči bez zázemia odchádzajú, naopak stabilné portály s vybudovaným servisom si posilňujú pozície. "Kto si myslel, že zľavový portál sa dá prevádzkovať doma v obývačke s notebookom na kolenách, zistil svoj omyl," pripomenul Sroka.
Kvalitu ponúk si podľa neho najväčšie portály strážia, pred uvedením ich dôkladne kontrolujú a zaručujú sa aj za výšku zliav. "Preverujeme, či podnikateľ tesne pred akciou nezdvihol ceny, aby potom vykázal vyššiu zľavu," priblížil. Jednotlivé ponuky môžu hodnotiť aj priamo zákazníci, ktorí poskytujú dôležitú spätnú väzbu. Nevyhnutnosťou je linka zákazníckej podpory, kde môžu zákazníci vyriešiť akýkoľvek problém s poskytnutou službou alebo tovarom.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies