USA začali zahraničnú kampaň na podporu cestovného ruchu v krajine - Cestovanie Obyvatelia Japonska, Kanady a Británie sa ako prví stretnú s novou marketingovou kampaňou USA, ktorá má bojovať s poklesom zahraničného cestovného ruchu v Spojených štátoch. A
Obyvatelia Japonska, Kanady a Británie sa ako prví stretnú s novou marketingovou kampaňou USA, ktorá má bojovať s poklesom zahraničného cestovného ruchu v Spojených štátoch. Americké vládne agentúry a súkromné spoločnosti uzavreli partnerstvo a pod hlavičkou Brand USA vytvorili printové, webové a video reklamy, ktoré majú zahraničných turistov prilákať na návštevu USA.
Hoci celkový objem cestovného ruchu vo svete za uplynulých desať rokov vzrástol, americký podiel na ňom po teroristických útokoch z 11. septembra 2001 klesol. Svoju vinu na tom má z veľkej časti komplikovaná procedúra udeľovania víz a posilnené bezpečnostné opatrenia, ktoré prinútili milióny cudzincov cestovať radšej do iných krajín.
Brand USA spolupracuje s vládnymi agentúrami na skrátení čakacích lehôt na víza a pripravuje tiež ďalšie zmeny s cieľom privítať v USA viac zahraničných návštevníkov. Pred zopár mesiacmi čakal čínsky turista na americké vízum 180 dní, v súčasnosti ho môže dostať do týždňa.
Japonsko, Kanadu a Britániu si USA vybrali ako prvé cieľové krajiny svojej marketingovej kampane, vzhľadom na relatívnu jednoduchosť ich obmedzení pri cestách do USA a veľký objem dolárov, ktoré návštevníci z týchto krajín investujú do cestovania. V ďalšom kole sa marketingová kampaň USA rozšíri do Brazílie, Južnej Kórey a zopár ďalších krajín.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies