Odosielam na server ...

Vedeli ste, že na stránke Netky.sk existuje možnosť zobrazovať iba pozitívne správy? Ak nemáte chuť čítať o násilí, ľudskom nešťastí či katastrofách, zapnite si Filter pozitívnych správ a dozviete sa všetko pozitívne, čo sa okolo nás deje.

OK, rozumiem
8. jún. 2023Medard
BratislavaBratislava
Biblia
TV program
Moje Netky
20.02.2023 14:00 Zaujímavosti
Spoločnosť Meta spúšťa na Facebooku a Instagrame predplatnú službu
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
loader
ZOBRAZIŤ VIAC
20.02.2023 14:00 Zaujímavosti

Spoločnosť Meta spúšťa na Facebooku a Instagrame predplatnú službu



SAN FRANCISCO - Sociálne siete Facebook - ktorý mal byť "vždy" zadarmo - a Instagram oznámili v nedeľu, že spúšťajú predplatnú službu. Výkonný riaditeľ spoločnosti Meta Mark Zuckerberg oznámil spustenie služby Meta Verified, v jej rámci budú mať užívatelia za 11,99 dolárov mesačne overený účet. K podobnému kroku už pristúpil v konkurenčnom Twitteri americký podnikateľ Elon Musk.


"Tento nový prvok súvisí so zvýšením autenticity a bezpečnosti naprieč našimi službami," napísal Zuckerberg vo vyhlásení na Facebooku a Instagrame. Meta Verified tento týždeň spustia v Austrálii a na Novom Zélande, následne aj v Spojených štátoch a iných krajinách. Predplatiteľov s overeným účtom bude od ostatných uživateľov odlišovať odznak, ktorý majú overení užívatelia už teraz. Získajú aj dodatočnú ochranu pred napodobňovaním svojho účtu, priamy prístup k zákazníckej podpore a väčšiu viditeľnosť.

 

Podľa spoločnosti Meta bude táto služba primárne zameraná na tvorcov obsahu, ktorí sa na na Facebooku a Instagrame snažia rozšíriť svoju prítomnosť. Časom sa môže táto služba upraviť. Určená bude pre fyzické osoby nad 18 rokov, nie pre firmy. Účty, ktoré už sú overené, zatiaľ zmeny nečakajú. Podobnú službu chcel na Twitteri vlani zaviesť aj Elon Musk. Jeho prvotná snaha sa skončila neúspechom, keď túto sociálnu sieť zaplavili falošné účty. To vydesilo spoločnosti, ktoré tieto platformy využívajú na reklamu. Musk bol preto nútený službu pozastaviť a v decembri ju opäť v tichosti zaviedol.

 

Facebook pomohol s vybudovaním modulu veľkých internetových platforiem súčasnosti, ktoré zbierajú dáta svojich užívateľov. Predávajú ich potom pre personalizované reklamné účely, zatiaľ čo užívatelia majú prospech z "bezplatných" služieb. Facebook na svojej hlavnej stránke dlhodobo tvrdil, že "je zadarmo a vždy bude". V roku 2019 spoločnosť od tohto sloganu v tichosti ustúpila. Podľa odborníkov to urobila, pretože pre hodnotu osobných údajov jej užívateľov nebola nikdy zadarmo. 



reklama


Zdroj: TASR / KB Netky

Foto:  pixabay



Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk

Diskusia

Komentáre


Na tento článok reagovalo
užívatelia: 0 komentáre: 0

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
ZOBRAZIŤ VIAC
loader
loader
Kliknutím zavriete
Obrázok