MOSKVA - Od ruskej tenistky Marie Šarapovovej po jej dopingovom náleze dali ruky preč viaceré globálne značky, nachádza však aj podporu. K spoločnosti Head sa pridali ruský pivovar Viatič aj výrobca cukroviniek z jej krajiny Rubiscookies.
Kirovský producent tekutého chleba emailom ponúkol Šarapovovej spoluprácu v akejkoľvek forme. "Vyžiadala si niekoľko dní na rozmyslenie. Situácia krajanky nás znepokojila. Teraz je v depresii po tom, ako sa od nej odklonili mnohé firmy. Patrí sa podporiť ju z patriotizmu a úcty," citovala agentúra Interfax predstaviteľku pivovaru Mariu Pečionkinovú.
Druhá spomenutá firma vyrobila limitovanú edíciu lízaniek, do ktorých vtlačila portrét Šarapovovej, referuje Komsomolská pravda. Petrohradská spoločnosť pribalila letáčik s obrázkom niekdajšej jednotky svetového rebríčka a sloganom "100 % Šarapovová, žiadne meldónium". Produkt stojí 50 rubľov, čo je v prepočte približne 0,6 eura. Polovica výťažku poputuje na podporu charitatívnych projektov tenistky.
Dvadsaťosemročná držiteľka kariérneho Grand Slamu Šarapovová minulý pondelok na tlačovej besede v Los Angeles oznámila, že počas januárových melbournských Australian Open mala pozitívny nález. Inkriminované meldónium pribudlo na zoznam zakázaných látok Svetovej antidopingovej agentúry (WADA) s platnosťou od 1. januára 2016 a Šarapovová uviedla, že z nedbanlivosti nezaregistrovala túto zmenu. Trest jej zatiaľ nestanovili.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies