Rakúski predajcovia elektra chcú motivovať k nákupom doma

NETKY.SK • 11 November 2017, 12:41 • 2 min
Rakúski predajcovia elektra chcú motivovať k nákupom doma

VIEDEŇ - Rakúski predajcovia elektra spúšťajú kampaň, ktorá má zákazníkov motivovať k nákupom doma.

slovakia

left justify in out

Grémium špecializovaných elektro obchodov Hospodárskej komory Rakúska so sloganom "Kauft wird zuhaus", v preklade "Nakupuje sa doma", chce podporiť domácich predajcov.

 

Rakúsky predaj elektrospotrebičov a elektroniky bol vlani vo výške 4,95 miliardy eur, najdôležitejším zdrojom príjmov boli informačné technológie s 1,32 miliardy eur a telekomunikácie s 1,25 miliardy eur. Predaj veľkých domácich spotrebičov, ako sú chladničky či sporáky, priniesli tržby vo výške 900 miliónov eur a domáca elektronika 800 miliónov eur.

 

Čoraz viac zákazníkov však nakupuje u internetových gigantov ako Amazon. Zahraničný zásielkový obchod má so sumou 820 miliónov eur podiel na celkových tržbách približne 16 %. Jeho podiel stúpa.

 

Rakúski predajcovia v rámci kampane stavili na schopnosti zamestnancov, osobné poradenstvo a podporu. "Kto sa chce vyhnúť dlhému čakaniu na spojenie s operátorom hotline, anonymnému poradenstvu a minimálnym, resp. nulovým službám, mal by nakupovať doma a využiť výhody domácich špecializovaných obchodov. Na internetovom portáli som anonymné číslo. U špecialistu mi poradia osobne a profesionálne," zdôraznil predseda grémia Wolfgang Krejcik.

 

 



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Katka Štefunková
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies