BRATISLAVA - Z lásky k deťom je názov novej iniciatívy Slovenského Červeného kríža na pomoc deťom z najchudobnejších rodín z celého Slovenska.
Kúpou výrobkov každodennej potreby je možné až do 22. októbra prispieť na zlepšenie životných podmienok detí zo sociálne slabých vrstiev spoločnosti. "Červený kríž môže vďaka partnerom prispieť k zmene životných podmienok detí," povedal prezident SČK Viliam Dobiáš, podľa ktorého je chudobou na Slovensku ohrozených takmer 660 000 ľudí, čo je vyše 12 percent obyvateľstva. Najohrozenejšou skupinou sú pritom deti vo veku do 18 rokov. "Často žijú v podmienkach, ktoré sú doslova neľudské," konštatoval Dobiáš. Vysvetlil, že územné spolky SČK vytypujú rodiny, ktoré sú na pomoc najviac odkázané. "Pomoc bude potom distribuovaná tam, kde je to najviac treba," povedal s tým, že rodiny dostanú balíčky obsahujúce materiálnu pomoc.
Partnerom Slovenského Červeného kríža v tomto projekte je spoločnosť Procter a Gamble a maloobchodný reťazec Kaufland. Viac informácií o iniciatíve nájdete na internetovej stránke https://www.redcross.sk/kampane/z_lasky_k_detom.