Spoločnosť Facebook sa po testovaní rozhodla, že službu prieskumník nezavedie.
V októbri minulého roka spustil Facebook test novej funkcie, tzv. prieskumníka (News Feed). Zmena sa týkala šiestich krajín v rámci celého sveta, medzi ktorými figurovalo aj Slovensko. Krátko na to však nastala panika, pretože médiám oslovujúcim čitateľov aj prostredníctvom sociálnej siete začala rapídne klesať čítanosť a problémy mali aj všetky firmy a značky, pre ktoré je propagácia na Facebooku mimoriadne dôležitá.
Okrem poklesu záujmu o médiá a firmy, ktoré svoju reklamu prezentovali najmä cez sociálnu sieť bolo problematické aj to, že nové nastavenia podporovali vznik a šírenie rôznych nepravdivých a zavádzajúcich správ.
Všetci si však môžu vydýchnuť. Po prieskumoch sa spoločnosť nakoniec rozhodla, že News Feed, ktorý obsah používateľa delil do dvoch separátnych kategórií, celoplošne nezavedie. Používatelia si to totiž neželali. "Dali ste nám odpoveď: Ľudia nechcú dva oddelené feedy. V prieskumoch nám ľudia povedali, že boli menej spokojní s príspevkami, ktoré sa im zobrazujú, a to, že mali dva oddelené feedy im reálne nepomohlo v zlepšení kontaktu s rodinou a priateľmi," vyjadrili sa predstavitelia spoločnosti Facebook.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies