Prieskum: Ženy nakupujú v e-shopoch častejšie ako muži

NETKY.SK • 18 Január 2014, 12:01 • 2 min
Prieskum: Ženy nakupujú v e-shopoch častejšie ako muži

BRATISLAVA – Slovenské ženy nakupujú v internetových obchodoch častejšie ako muži. Minimálne jedenkrát za mesiac navštívi niektorý zo slovenských e-shopov približne 46 % žien a 37 % mužov nakupujúcich na internete.

slovakia

left justify in out

Vyplýva to z prieskumu výskumnej agentúry NMS Market Research a portálu Heureka.sk.

"Z hľadiska veku sa do internetových obchodov najčastejšie vracajú ľudia od 21 do 30 rokov. Aspoň raz mesačne tak urobí 47 % ľudí tejto vekovej kategórie nakupujúcich na internete," informoval riaditeľ NMS Market Research Michal Osuský.

"Medzi krajmi patria prvé priečky Bratislavskému a Banskobystrickému, v ktorých pravidelné mesačné nákupy v internetových obchodoch absolvuje asi 48 %, respektíve 47 % ľudí nakupujúcich online," doplnil riaditeľ Heureka.sk Tomáš Braverman.

Slováci nakupujúci na internete pritom do svojich virtuálnych košíkov najčastejšie vkladajú oblečenie, knihy, počítače, mobilné telefóny, parfumy a bielu techniku. Hlavným dôvodom nákupu sú podľa nich nižšie ceny oproti kamenným obchodom, úspora času či pohodlie nákupu.



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies