Už dávno nežijeme v čase spred dvadsiatich rokov, keď kľúčovú marketingovú prezentáciu firmy tvorili reklamy v televízii, tlači a pútače pri cestách. Sami sa zamyslite.
Koľko času dnes venujete samotnému pozeraniu televízie, čítaniu novín, prípadne si vôbec všímate pútače okolo ciest? Veľa mladých ľudí by zrejme na všetky uvedené otázky povedalo rázne „nie.“ Preto sa kľúčovou zložkou PR a marketingu prakticky akejkoľvek firmy stal internet. A internet nielen v zmysle vlastnej internetovej stránky. Veľmi dôležité je totiž aj umiestňovanie sa vo vyhľadávačoch, prezentácia produktov v tzv. PR článkoch i na rôznych špecializovaných weboch. Všetko uvedené sa skrýva pod skratkou SEO.
Čo robí SEO agentúra?
Ak máte firmu a chcete ju dostať na internete na popredné priečky vyhľadávačoch, oslovte SEO agentúru. Popis činnosti tejto agentúry je pomerne jednoduchý – robí maximum, aby sa klienti a ich firmy dostali na internete do popredia a boli marketingovo úspešní. Pri plnení tohto cieľa sa využíva veľa rôznych aktivít cez PR články, partnerské weby, linkbuilding a pod. Práve SEO je pre veľa firiem kľúčové a dokáže im výrazne pomôcť v nadobúdaní trhového postavenia.
Internet ako najvýraznejší nástroj
Najmä pre mladú generáciu je internet dominantným komunikačným nástrojom. Veď si len vezmite, koľko času strávia mladí ľudia na tabletoch, smartfónoch, notebook a porovnajte to s časom, ktorý strávia pri sledovaní televízie. Preto aj marketingové aktivity firiem čoraz viac smerujú na internet, kde je najlepší dosah na zákazníkov. A okrem marketingu sa dá internet využiť aj na ušetrenie nákladov. Vaša firma vie ušetriť a získať na mene napríklad prestížnym virtuálnym sídlom v Bratislave, ktoré je výhodné z hľadiska úspory nákladov.
Web 21. storočia mení trhové prostredie
Bitka o zákazníkov na internete, marketing cez on-line kanály či úspora nákladov vďaka internetu. To všetko prinieslo 21. storočie. A čím viac firmy využívajú výhody a klady internetu, tým väčšiu efektívnosť dosiahnu. Príkladom je to, že firmy môžu využívať náplne do tlačiarní tak, že ich objednajú on-line a zaplatia menej, než v klasickom obchode.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies