Anketa Netky.sk: Ktorú stranu by ste volili v parlamentných voľbách 2020 ?


volby
Odosielam na server ...

Vedeli ste, že na stránke Netky.sk existuje možnosť zobrazovať iba pozitívne správy? Ak nemáte chuť čítať o násilí, ľudskom nešťastí či katastrofách, zapnite si Filter pozitívnych správ a dozviete sa všetko pozitívne, čo sa okolo nás deje.

OK, rozumiem
BratislavaBratislava 10°
Biblia
TV program
Moje Netky
Ilustračné foto
Ilustračné foto
26.03.2018 11:29 Ekonomika
Pozrite si, koľko sme ochotní minúť na veľkonočné nákupy
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
loader
ZOBRAZIŤ VIAC
26.03.2018 11:29 Ekonomika

Pozrite si, koľko sme ochotní minúť na veľkonočné nákupy



BRATISLAVA - Tohtoročné veľkonočné sviatky budú prvé, počas ktorých budú obchody zatvorené až celé tri dni. Ako si s tým Slováci plánujú poradiť? Až 68 % Slovákov plánuje uskutočniť veľkonočný nákup postupne, počas týždňa pred Veľkým piatkom.


Vyplýva to z prieskumu nákupného spoločenstva Cashback World. Prieskum sa uskutočnil začiatkom marca 2018 na vzorke 1 842 respondentov starších ako 18 rokov. Slováci si už pravdepodobne zvykli na to, že obchody sú počas sviatkov zatvorené. Napriek tomu, že počas tejto Veľkej noci budú obchody zatvorené až celé tri dni – Veľký piatok, Veľkonočná nedeľa a Veľkonočný pondelok, nárazový nápor v obchodoch sa konať zrejme nebude.

 

 

„Z nášho prieskumu vyplynulo, že až 68 % Slovákov plánuje urobiť veľkonočné nákupy postupne v týždni pred Veľkým piatkom,“ uviedol Ľuboš Kravárik, generálny riaditeľ myWorld Slovakia s.r.o. Len necelá štvrtina (24 %) Slovákov plánuje nakúpiť naraz jeden deň v týždni pred Veľkým piatkom a iba 8 % opýtaných okrem čiastočného nakupovania v týždni sa chystá navštíviť obchody aj počas Bielej soboty.

 

Prieskum ďalej ukázal, že väčšina Slovákov zamýšľa na veľkonočný nákup minúť od 50 do 100 eur. Uviedlo to až 73 % respondentov. Maximálny rozpočet do 200 eur si stanovila približne pätina slovenských domácností (22 %) a len 5 % Slovákov je ochotných na nákupy súvisiace s Veľkou nocou minúť viac ako 200 eur. Rozpočet na sviatočný nákup vo veľkej miere súvisí aj s programom počas voľných dní. Prieskum preto zisťoval, kde Slováci plánujú stráviť sviatky. Až 70 % opýtaných uviedlo, že uprednostní pohodlie vlastného domova v kruhu najbližšej rodiny a len približne tretina (30 %) nemá v pláne zostávať doma.

 

 

Vo všeobecnosti platí, že Slováci si počas sviatkov radi doprajú a to platí aj o Veľkej noci, ktorá je druhým najsilnejším obdobím na nakupovanie. Zaujímavou a stále málo využívanou možnosťou znižovania nákladov pri veľkých rodinných nákupoch je členstvo vo vernostnom nákupnom programe. „S vernostnou cashback kartou získate pri nákupe u obchodných partnerov späť na svoj účet v banke od 1 % až do 5 % z ceny zakúpeného tovaru, bez ohľadu na to, či je zľavený alebo nie,“ vysvetľuje Ľuboš Kravárik, generálny riaditeľ spoločnosti myWorld Slovakia.



reklama


Zdroj: netky KZ

Foto:  TASR



Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk

Diskusia

Komentáre


Na tento článok reagovalo
užívatelia: 0 komentáre: 0

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
ZOBRAZIŤ VIAC
NAJČÍTANEJŠIE
ZOBRAZIŤ VIAC
loader
loader
Kliknutím zavriete
Obrázok