Odosielam na server ...

Vedeli ste, že na stránke Netky.sk existuje možnosť zobrazovať iba pozitívne správy? Ak nemáte chuť čítať o násilí, ľudskom nešťastí či katastrofách, zapnite si Filter pozitívnych správ a dozviete sa všetko pozitívne, čo sa okolo nás deje.

OK, rozumiem
17. apr. 2021Rudolf
BratislavaBratislava
Biblia
TV program
Moje Netky
Ilustračné foto
Ilustračné foto
12.03.2016 14:32 Relax
Pozor na tieto potraviny! Zaručene z nich priberiete
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
loader
ZOBRAZIŤ VIAC
12.03.2016 14:32 Relax

Pozor na tieto potraviny! Zaručene z nich priberiete



BRATISLAVA - Aké jesť potraviny, v akom množstve, ako spočítať kalórie - to máte, ak ste prepadli diétam, najskôr v malíčku. Ale viete, aké jedlá by ste mali zo svojho jedálnička definitívne vynechať, pretože veľmi významne podporujú priberanie? Zoznámte sa s nimi.


Sójová omáčka: Tiež si radi polievku alebo iné jedlo dochutíte sójovou omáčkou? Potom vedzte, že je to zmes soli, pšenice, sóje a fruktozového sirupu. Už len zo zloženia vám musí byť jasné, že svojmu telu nedoprajete zrovna nič extra zdravého.

 

Olivový olej: Proti tomu panenskému, za studena lisovanému olivovému oleju nemáme vôbec nič, ale ten je pomerne drahý a len málokto si za neho skutočne zaplatí. Väčšinou siahame po lacnejšej variante. Ak chcete schudnúť, tak už to ale nerobte. Majte na pamäti, že len necelá jedna tretina všetkých olejov na našom trhu spĺňa požiadavky kvality tak, ako má.

 

Pomarančový džús: Ak máte chuť na pomaranč, tak si ho jednoducho doprajte. Pretože aj v 100 % džúsoch, ktoré sa chvália vysokým podielom dužiny, je hromada cukru alebo umelých sladidiel. Naučte sa piť čistú vodu alebo ovocné čaje. Pre dobré trávenie sa veľmi osvedčil pohár vody s polovicou citrónu hneď ráno.

 

Pšeničný chlieb: Biele pečivo vôbec by ste mali vypustiť. Prečo? Pretože po prvé obsahuje lepok a za druhé veľmi rýchlo zvyšuje hladinu krvného cukru, vďaka ktorému sa chvíľu cítite v úplnej pohode, ale potom dochádza k rýchlemu útlmu a nutkavej potrebe dať si ďalší kúsok cukru a s ním spojené energie. Oveľa vhodnejšie sú celozrnné chleby, pretože obsahujú vlákninu, minerálne látky i vitamíny.

 

Margaríny: Ak chcete zhodiť nejaké to kilo, margaríny z jedálnička nekompromisne vyškrtnite a naučte sa používať maslo. To totiž obsahuje mastné kyseliny CLA, ktoré podporujú spaľovanie tukov, nehovoriac o vitamínoch rozpustných tukoch.

 

Nízkotučné jogurty: Znie to síce lákavo - nízkotučné, ale opak je pravdou. Práve preto, aby mohli mať jogurty znížený obsah tuku, pridáva sa do nich viac umelých látok a hlavne cukru a umelých sladidiel. A ako je viac než dobre známe, umelé sladidlá vyvolávajú ďalšiu chuť na sladké a vy sa tak dostávate do začarovaného kruhu a zbohom chudnutie.

 

 

 



reklama


reklama


Kríza, ktorú priniesol koronavírus, nás silno zasiahla. Vopred ďakujeme každému, kto zašle hoci len niekoľko centov na náš účet SK30 7500 0000 0040 2698 9329 Pomôžete tak ľudom, ktorí už roky pracujú pre vás, našich čitateľov, a to aj napriek nižšiemu platu či predĺženému pracovnému času.


Zdroj: NETKY.SK, SITA, TASR

Foto:  internet



Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk

Diskusia

Komentáre


Na tento článok reagovalo
užívatelia: 0 komentáre: 0

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
ZOBRAZIŤ VIAC
NAJČÍTANEJŠIE
ZOBRAZIŤ VIAC
loader
loader
Kliknutím zavriete
Obrázok