Aj "vybavovačky" v banke môžu byť teraz príjemným zážitkom.
Naozaj len málo ľudí by o sebe mohlo povedať, že návštevy banky sú pre nich pasiou. Veľa klientov, dlhé čakanie, riešenie financií, to nie sú práve najpríjemnejšie voľnočasové aktivity. Istá talianska pobočka sa však rozhodla pre zaujímavý marketingový ťah.
V Taliansku už dlhšie obdobie pretrváva kríza spôsobená škodlivými pôžičkami, ktorá by mohla viesť k zatvoreniu až jednej tretiny bánk v krajine, čo by zapríčinilo stratu tisícok pracovných miest. Tomu sa jednotlivé spoločnosti chcú, samozrejme, vyhnúť. Svojimi metódami však obzvlášť vytŕča jedna. Tá priamo do svojej prevádzky umiestnila cukráreň!
Takáto netradičná kombinácia je výsledkom dohody banky a jedného z popredných talianskych cukrárskych majstrov Iginia Massariho. Ide o vôbec prvú spoluprácu tohto druhu, preto si vyslúžila veľa mediálnej pozornosti, čo bolo, koniec-koncov, aj cieľom. Okrem toho sa takto do banky pravdepodobne podarí nalákať ľudí a rozšíriť záber záujemcov o finančné produkty.
Táto banka pravdepodobne založila novú módnu vlnu. Pokiaľ sa jej spôsob fungovania spolu s cukrárňou osvedčí, niet pochýb o tom, že sa ňou inšpirujú aj mnohé ďalšie inštitúcie.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies