Návštevníci Tatier majú novú možnosť na hodnotenie kvality služieb

NETKY.SK • 29 August 2015, 16:27 • 2 min
Návštevníci Tatier majú novú možnosť na hodnotenie kvality služieb

DEMÄNOVSKÁ DOLINA - Návštevníci Vysokých a Nízkych Tatier majú úplne novú možnosť ohodnotiť kvalitu služieb najznámejších tatranských hotelov, reštauračných zariadení a obchodných prevádzok zaslaním referencie prostredníctvom jednoducho prístupnej mobilnej aplikácie.

slovakia

left justify in out

„Túto platformu pre aktívnu komunikáciu medzi zákazníkmi a obsluhujúcim personálom, ale aj manažmentom, sme vytvorili preto, aby návštevníci mali priestor vyjadriť svoje názory, ako sa cítili v danej prevádzke,“ skonštatovala spoluzakladateľka nezávislého systému Staffino Katarína Klinková.

Dôležité podľa nej je, aby si ľudia nenechávali iba pre seba to, ako sa im páčili poskytnuté služby. Takýmto jednoduchým spôsobom môžu návštevníci bezprostredne vyjadriť zaslúžené pochvalné komentáre, ale aj konkrétne pripomienky k úrovni jednotlivých prevádzok a prístupu ich zamestnancov.

„Naším hlavným zámerom je, aby návštevníci Tatier odchádzali domov maximálne spokojní a radi sa sem pravidelne vracali. Ak chceme posúvať kvalitu služieb na čoraz vyššiu úroveň, potrebujeme mať takúto priamu spätnú väzbu,“ dodal špecialista kvality spoločnosti Tatry mountain resorts Peter Cibulka.



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies