Najviac telefonátov do Sociálnej poisťovne sa týka dôchodkov

NETKY.SK • 31 Máj 2014, 13:08 • 2 min
Najviac telefonátov do Sociálnej poisťovne sa týka dôchodkov

BRATISLAVA - Informačno-poradenské centrum Sociálnej poisťovne vybaví mesačne priemerne 30.840 telefonických hovorov, z toho priemerne 16.350 hovorov tvoria informácie o dôchodkoch.

slovakia

left justify in out

Telefonické hovory majú výlučne informačný a poradenský charakter. Dôvodom ich zaznamenávania je zvyšovanie kvality operátoriek a poskytovaných služieb. Nahrané informácie sa ďalej nespracovávajú. Ak poistenec urguje konanie, alebo reklamuje výplatu dôchodkovej dávky, zamestnanec informačno-poradenského centra so súhlasom poistenca vyhotoví zápisnicu, ktorú zašle odboru dôchodkových dávok na ďalšie konanie. Zápisnica sa stáva súčasťou dávkového spisu poistenca. Zamestnanec informačno-poradenského centra môže poistenca po vzájomnej dohode spätne telefonicky kontaktovať.
      

V telefonickej komunikácii získajú občania v Sociálnej poisťovni informácie o dôchodkoch na bezplatnej linke 0800 123 123, pre volania zo zahraničia na číslach +421 906 171 931, +421 2 3247 1931, informovala Sociálna poisťovňa.



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies