Na reklamy na internete kliká na Slovensku viac žien než mužov

NETKY.SK • 3 Máj 2015, 14:09 • 2 min
Na reklamy na internete kliká na Slovensku viac žien než mužov

BRATISLAVA - Na Slovensku kliká na displejové reklamy na internete viac žien ako mužov, keď miera preklikov (CTR) u mužov dosahuje 0,38 %, kým u žien 0,44 %.

slovakia

left justify in out

Vyššie CTR žien bolo zaznamenané vo väčšine sledovaných krajín v regióne strednej a východnej Európy (CEE). Ukázala to štúdia gemiusAdMonitor od poradenskej spoločnosti Gemius.

 

Na reklamy reaguje viac ako pätina slovenských užívateľov, čím sa Slovensko spolu s Maďarskom radí v počte preklikov na druhé miesto. Viac klikajúcich bolo zaznamenaných iba v Poľsku. Slovensko je s priemernou mierou preklikov 0,41 % mierne pod priemerom regiónu CEE (0,45 %). Najvyššiu mieru preklikov zaznamenala štúdia na Ukrajine (0,89 %) a v Chorvátsku (0,71 %).

 

Najviac klikajú na reklamné bannery 16- až 24-roční užívatelia internetu (0,48 %), čo je charakteristické pre väčšinu skúmaných štátov. O niečo staršia veková kategória (25 - 34 rokov) generuje, naopak, najnižšie CTR o hodnote 0,38%.

 

Štúdia zahŕňa kampane merané pomocou nástrojov gemiusDirectEffect a gemiusProfileEffect v 13 štátoch regiónu CEE: v Českej republike, na Slovensku, v Estónsku, Rumunsku, Poľsku, Maďarsku, Slovinsku, Chorvátsku, Srbsku, Bulharsku, Litve, Lotyšsku a na Ukrajine. Spoločnosť v týchto štátoch meria aspoň 50 % online reklamných kampaní.

 

 

 



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies