Na reklamu v printových médiách šlo vlani 176 miliónov eur

NETKY.SK • 27 Marec 2015, 13:48 • 2 min
Na reklamu v printových médiách šlo vlani 176 miliónov eur

BRATISLAVA - Výdavky na reklamu v slovenských printových médiách v roku 2014 vzrástli medziročne o 0,6 percenta a dosiahli úroveň 176 miliónov eur.

slovakia

left justify in out

Aj keď printový trh po prepade v roku 2012 nepretržite medziročne rástol, stále zostáva na nižšej úrovni, ako bol v roku 2007. Vyplýva to z monitoringu reklamných výdavkov Ad Intelligence agentúry TNS Slovakia. Monitoring Ad Intelligence vychádza z oficiálnych cenníkových cien a nezohľadňuje žiadne zľavy, bartre a bonusy.

 

Kým noviny v roku 2014 stagnovali (- 0,4 %), časopisy si medziročne polepšili (nárast 1,4 %). Najviac investovali zadávatelia do reklamy v printových tituloch vydavateľstiev Ringier Axel Springer, Spoločnosť 7 Plus a Petit Press. Traja najväčší hráči získali až 62 percent z celkových investícií zadávateľov do printovej reklamy.

 

Medzi mesačníkmi investovali zadávatelia už tradične najviac prostriedkov do reklamy v časopise Eva. Medzi týždenníkmi sa najviac inzerovalo v Plus 7 dní a čo sa týka denníkov, prvenstvo si drží Nový Čas.

 

Najväčším zadávateľom reklamy v tlači bol Lidl, nasledoval predajca záhradnej a bazénovej techniky Mountfield.

 

Medzi desiatich najväčších zadávateľov sa navyše posunuli výrobca voľnopredajných liekov Simply You a importér automobilov Škoda Auto Slovensko. Z TOP 10 vypadli Telefónica a Porsche Slovakia.

 



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky

Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona