Minulý rok bol pre značku Peugeot rekordný
Rok 2010 bol pre značku Peugeot rekordný. Celosvetový predaj vzrástol v porovnaní s rokom 2009 o 16,3 %, čo predstavovalo vyše 2.140.000 vozidiel. Povedal to dnes v Bratislave pri príležitosti uvedenia nového modelu Peugeot 508 na slovenský trh generálny riaditeľ Peugeot Slovakia Guillaum Ducrest.
Okrem tradičného francúzskeho trhu sa na úspechu značky podieľalo Rusko, Latinská Amerika a Ázia. Až 46 % z celkového vývozu smerovalo mimo Európu.
Nový Peugeot 508 má pokračovať v posilňovaní značky na európskych i svetových trhoch. Ide o cestný rodinný automobil, v ktorom sa uplatnili najnovšie technológie tak pri motorickej časti, ako aj v oblasti bezpečnosti. Vyrába sa vo Francúzsku, ale v tomto roku sa spustí aj jeho produkcia v Číne. Zámerom na Slovensku je predať v budúcom roku 450 kusov.
Výnimočná je jeho bezpečnostná výbava. Okrem už neodmysliteľných airbagov a iných aktívnych prvkov bezpečnosti má nový model zabudovaný systém Peugeot Connect SOS. Ide o systém zabezpečujúci automatické núdzové volanie v prípade ak dôjde k spusteniu airgabov alebo pyrotechnických pásov. Bez zásahu vodiča vyšle vozidlo núdzový signál aj s lokalizáciou vozidla. Tento systém je v súčasnosti k dispozícii v 10 krajinách Európy, avšak postupne sa má rozšíriť aj na ďalšie.
Zdroj: TASR
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies