Médiám dominujú TV Markíza, Rádio Expres, Nový čas a Plus 7 dní

NETKY.SK • 11 August 2010, 11:49 • 2 min
Médiám dominujú TV Markíza, Rádio Expres, Nový čas a Plus 7 dní

Médiám dominujú TV Markíza, Rádio Expres, Nový čas a Plus 7 dní

slovakia

left justify in out

Televízia Markíza, Rádio Expres, denník Nový čas, týždenník Plus 7 dní, dvojtýždenník Tele plus a mesačník Zdravie sú najčítanejšie a najsledovanejšie médiá na Slovensku. Vyplýva to z výsledkov prieskumu Median Sk, Market & Media& Lifestyle – TGI 1.+2./2010, ktoré zverejnila spoločnosť Median Sk. Prieskum sa realizoval od 4. januára do 20. júna 2010 na vzorke 4389 respondentov, občanov Slovenskej republiky vo veku 14 až 79 rokov.
      Medzi denníkmi dominuje Nový čas s 23-% čítanosťou (priemer 1.048.000 čitateľov), druhý je denník Plus jeden deň, tretia Pravda a štvrté Sme s rovnakým výsledkom 7 %, piaty Šport dosiahol 5 %, Korzár na šiestej pozícii a Hospodárske noviny na siedmej priečke získali po 3 %, Új Szó a Avízo majú po 2 %.
      V kategórii týždenníky je prvý Plus 7 dní s 13 % (priemer 626.000 čitateľov), druhú pozíciu obsadil Život s 11-% čítanosťou, tretí je Nový čas pre ženy s 10 %. Na štvrtej pozícii je Báječná žena s 8 %, piaty týždenník Markíza a šiesta Eurotelevízia so 6 %, Katolícke noviny získali 4 %.
      Medzi dvojtýždenníkmi je prvý Tele plus s 3 %, rovnako ako druhý TV max, tretí je motoristický Stop s 1 %. Po 1 % dosiahli aj Relax, Autoburza, Žena a život a TV Svet.
      V skupine mesačníkov získalo Zdravie na prvej pozícii 9 % (priemer 417.000 čitateľov), na druhej pozícii je Eva rovnako s 9 %, tretí Záhradkár a štvrtá Emma majú po 8 %, piaty Auto motor a šport po 5 %, šiesty Auto Magazín a siedme Pekné bývanie dosiahli rovnako po 5 %.
      Najpočúvanejšou rozhlasovou stanicou na Slovensku je Rádio Expres, ktoré dosiahlo 21-% počúvanosť (priemer 949.000 poslucháčov), na druhom mieste je Rádio Slovensko so 17 %, tretie Fun rádio so 14 %. Na štvrtej pozícii sú Jemné melódie so 7 %, piata je sieť RadioNet total, šieste Rádio Regina, oba so 7 %, siedma priečka patrí Rádiu Europa 2 (nástupca Rádia Okey) so 6 %. Celkový výsledok v prvej šestici rádií skresľuje sieť RadioNet total, ktorá združuje dve desiatky multiregionálnych, regionálnych a lokálnych rádií, medzi nimi Best, Beta, Frontinus, G3, Go DeeJay, Hey!, Hit FM, Kiss, Košice, Lumen, Max, Metropola, One, Prešov, SiTy, Tour, WOW, Yes či rádio Zet.
      V položke podiel na trhu (share) je poradie v sledovanom období podobné, Rádio Expres získalo 25 %, Rádio Slovensko 21 %, tretie Fun rádio  získalo 14 %, štvrtá je sieť RadioNet total s 8 %, piate Jemné melódie so 7 %, podobne ako šieste Rádio Regina a siedme Rádio Europa 2.
      Televízne stanice sledovali v hodnotenom období viac ako štyri milióny divákov. Na prvom mieste je Markíza s 59-% sledovanosťou (priemer 2,658 milióna divákov), druhá TV Joj má 38 %, tretia je verejnoprávna Jednotka s 25 %, na štvrtom mieste je TA3 s 5 %, Dvojka a TV Doma s 3%, NOVA a TV JOJ Plus s 2%. Prvú desiatku najsledovanejších televíznych staníc uzatvárajú Prima TV a ČT1 s 2% sledovanosťou.
      V položke podiel na trhu (share) je na prvej pozícii TV Markíza so 45 %, druhá TV Joj s 25 %, tretia verejnoprávna Jednotka s 15 %, nasleduje TA3 s 2 %, TV Doma rovnako s 2 %, Dvojka a TV Joj Plus dosiahli po 1 %.

Zdroj: TASR



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky

Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona