Testovaných na slovensku
17639
Infikovaných na slovensku
581
Infikovaných svetovo
1436841
Úmrtí svetovo
82421
Odosielam na server ...

Vedeli ste, že na stránke Netky.sk existuje možnosť zobrazovať iba pozitívne správy? Ak nemáte chuť čítať o násilí, ľudskom nešťastí či katastrofách, zapnite si Filter pozitívnych správ a dozviete sa všetko pozitívne, čo sa okolo nás deje.

OK, rozumiem
Zatvoriť
Časová os: Kryptomeny
8. apr. 2020Albert
BratislavaBratislava
Biblia
TV program
Moje Netky
Tento článok sa nachádza v sérii Kryptomeny. Otvorte časovú os udalostí.
ilustračné foto
ilustračné foto
28.03.2019 12:45 Ekonomika
Louis Vuitton chce sledovať svoj luxusný tovar cez blockchain
ilustračné foto
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
loader
ZOBRAZIŤ VIAC
28.03.2019 12:45 Ekonomika

Louis Vuitton chce sledovať svoj luxusný tovar cez blockchain



PARÍŽ – Konglomerát luxusnej značky LVMH, majiteľ kultového labelu Louis Vuitton, sa pripravuje na spustenie blockchainu na preukázanie pravosti svojich produktov.


Krypto platforma dostala názov AURA a mala by byť spustená ešte v máji alebo júni tohto roku. Okrem produktov značky Louis Vuitton bude sledovať aj parfémy od Christiana Diora a neskôr sa rozšíri na ďalších vyše 60 luxusných značiek konglomerátu LVMH.

 

LVMH už viac ako rok zamestnáva blockchain tím, ktorý úzko spolupracuje so štúdiom ConsenSys a Microsoft Azure.

 

 

AURA bola postavená na základe schválenej verzie ethereum blockchainu s názvom Quorum, ktorá je zameraná na ochranu osobných údajov a bola vyvinutá spoločnosťou JPMorgan. Ani LVMH ani jej partneri ConsenSys a Microsoft sa však k tomuto projektu nechceli vyjadrovať pred jeho spustením.

 

Podľa informácií z insider zdrojov bude AURA sledovať pravosť luxusného tovaru a jeho pôvod od surovín cez predaj až po trh s použitými tovarmi. Ďalšia časť platformy bude skúmať ochranu kreatívneho duševného vlastníctva, exkluzívnych ponúk a podujatí pre zákazníkov každej značky, ako aj proti podvodom s reklamami.

 

Konglomerát LVMH ovláda viac ako 60 luxusných značiek vrátane mnohých známych mien, ako Dior, Dom Pérignon či Hublot. Skupina vykázala v roku 2018 tržby vo výške 53 miliárd USD.

 

 

LVMH má však v úmysle ponúknuť túto službu aj iným značkám vrátane konkurencie. AURA tak nebude len nejaká aplikácia, ale mala by fungovať aj s ostatnými luxusnými značkami.

 

Teoreticky to všetko znie skvele, ale môže byť značne komplikované dostať na túto platformu konkurencie, obzvlášť ak ide o tak vplyvný konglomerát ako ako LVMH. Aby sa predišlo akýmkoľvek problémom, s ktorými sa stretli napríklad spoločnosti IBM a Maersk pri spoločnom blockchain projekte, LVMH sa rozhodla darovať duševné vlastníctvo projektu samostatnému subjektu, ktorý by bol vlastnený všetkými zúčastnenými značkami.



reklama


reklama


Zdroj: netky TT

Foto:  internet



Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk

ilustračné foto

Diskusia

Komentáre


Na tento článok reagovalo
užívatelia: 0 komentáre: 0

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
ZOBRAZIŤ VIAC
NAJČÍTANEJŠIE
ZOBRAZIŤ VIAC
loader
loader
Kliknutím zavriete
Obrázok