Každý tretí spotrebiteľ nakupuje podľa letákových akcií

NETKY.SK • 8 Marec 2017, 14:19 • 2 min
Každý tretí spotrebiteľ nakupuje podľa letákových akcií

BRATISLAVA - Každý tretí spotrebiteľ tvrdí, že nakupuje podľa letákových akcií. Zároveň viac ako dve pätiny ľudí, teda 43 % deklaruje, že si letáky aspoň pozrú. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti GfK Shopping Monitor Slovakia, ktorý monitoruje správanie sa a spotrebiteľské preferencie domácností na Slovensku.

slovakia

left justify in out

Prieskum tiež ukázal, že každý štvrtý človek si pozerá letáky predajní na internete a každý piaty nakupujúci dostáva a prezerá si letákové kampane, ktoré mu prichádzajú mailom.

 

Čo sa týka nakupovania v zahraničí, podľa prieskumu necelá pätina respondentov navštevuje pre nákupy zahraničie. "Hlavným dôvodom týchto nákupov je nižšia cena oproti slovenským a aj lepšia kvalita tovaru. Kým do Rakúska chodia nakupovať ľudia prevažne za lepšou kvalitou tovaru, do Poľska, Maďarska a Čiech je to ešte stále hlavne pre nižšie ceny tovarov," opísala Zuzana Kunertová zo spoločnosti GfK Slovakia.

 

Prieskum tiež ukázal, že 77 % spotrebiteľov pri svojich nákupoch využíva vernostné programy. Ide napríklad o zbieranie bodov za nákup tovaru, vernostnú kartu či možnosť nákupu tovaru za zvýhodnené ceny. Ľudia využívajú vernostné programy hlavne pri veľkých reťazcoch.



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Sidorova
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies