BRATISLAVA - Ministerstvo dopravy plánuje na komunikačno-informačnú kampaň k Operačnému programu Doprava 2007-2013 (OPD) a k novému Operačnému programu Integrovaná infraštruktúra 2014-2020 (OPII) vynaložiť 5 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty (6 mil. eur vrátane dane).
Za poskytovateľa týchto služieb vybralo skupinu bratislavských firiem Loco Agency, s. r. o. (vedúci člen) a Dynamic Relations 2000, s. r. o. vo verejnej súťaži spomedzi ponúk troch uchádzačov. Vyplýva to z výsledku tendra vyhláseného v marci tohto roka.
Príprava a organizačné zabezpečenie aktivít kampane majú trvať dvanásť mesiacov, zmluva je účinná od 3. novembra. Predpokladaná cena zákazky bola 5 mil. eur bez dane, ministerstvo ju chce spolufinancovať z peňazí Európskeho fondu regionálneho rozvoja a Kohézneho fondu z oboch operačných programov.
Úrad pre verejné obstarávanie predtým zastavil konanie o námietkach v uvedenej súťaži, keďže podľa neho na to neboli splnené všetky zákonné predpoklady. Námietky navrhovateľa smerovali proti vyhodnoteniu ponúk po otváraní ich častí označených ako kritériá. Predmetom zákazky je poskytnutie komplexných služieb zabezpečenia nákupu mediálneho priestoru, realizácia reklamnej a informačnej kampane s celoštátnou pôsobnosťou, nákup mediálnych priestorov v televíziách, rozhlase, printoch, na vonkajších reklamných plochách a na internete s celoštátnym dosahom (minimálne 70 % pokrytie SR), ako aj zabezpečenie a realizácia prieskumu znalosti projektov OPD a prípravy OPII a zabezpečenie produkčných prác.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies