BRATISLAVA – Začiatok včerajšej tlačovej konferencie ministra vnútra Roberta Kaliňáka sa niesla vo veselom duchu. Novinárom namiesto obvykle podávaných drinkov obdaroval „svojou vlastnou“ značkou Coca-Coly – Kali-Coly.
Netky.sk zisťovali, či minister nefinancoval tieto nápoje z verejných zdrojov. „Podpredseda vlády a minister vnútra Robert Kaliňák si takýto ani iný druh osobných PR aktivít neplatí,“ prezradil Petar Lazarov z komunikačného odboru kancelárie ministra vnútra.
„Minister Robert Kaliňák je známy tým, že jeho najobľúbenejším nápojom je nealkoholický drink s kolovou príchuťou. Jeho priatelia mu pri príležitosti nedávnych narodenín podarovali kartón tohto nápoja, na etikety ktorého dali vtipne pozmeniť názov. Keďže je tento nápoj známy svojimi osviežujúcimi a povzbudivými účinkami, tak chcel pán minister v tomto teplom počasí osviežiť novinárov trochu netradičnejším spôsobom, než klasickou kávou,“ dodal Lazarov.
Kaliňák sa na tlačovej besede s novinármi rozdelil z svojím narodeninovým darčekom. Hlavnou témou dnešnej tlačovky boli nové pravidlá pre voľby, ktoré by podľa ministra mali ušetriť takmer 1,5 milióna eur. Taktiež sa preberal aj policajný zásah v rómskej osade v Moldave nad Bodvou, ktorý bol podľa Kaliňáka v rámci predpisov.
Stalo sa niečo vo Vašom okolí a zaznamenali ste to? Podeľte sa s nami o váš zážitok. Buďte aj Vy na chvíľu redaktormi portálu netky.sk. Vaše tipy posielajte na mail redakcia@netky.sk.