Informačno-poradenské centrum SP vybavilo za polrok takmer 247- tisíc požiadaviek občanov

NETKY.SK • 8 August 2017, 09:18 • 2 min
Informačno-poradenské centrum SP vybavilo za polrok takmer 247- tisíc požiadaviek občanov

BRATISLAVA - Informačno-poradenské centrum ústredia Sociálnej poisťovne (SP) vybavilo za prvý polrok tohto roka 246 619 požiadaviek občanov. Z celkového počtu požiadaviek bolo 197 710 telefonických, 23 496 elektronických a ďalších 25 413 požiadaviek občanov vybavili zamestnanci centra v osobnom kontakte.

slovakia

left justify in out

Okrem toho SP denne vybaví niekoľko tisíc stránok vo svojich 76 pobočkách a vysunutých pracoviskách po celom Slovensku. Väčšinou ide o poskytovanie rýchleho servisu pre verejnosť, teda o podávanie informácií v konkrétnych životných situáciách občanov, prípadne rady ako postupovať pri vybavovaní ich záležitostí. Poradenské centrum zabezpečuje aj vybavenie žiadostí o potvrdenia o rôznych dávkach, overovanie období poistenia a podobne.

Telefonické linky Informačno-poradenského centra sú podľa Višvádera dlhodobo najviac vyťažené v ranných hodinách od 8:00 do 10:00 a následne v čase obeda od 11:00 do 13:30.

 

"Odporúčame preto využívať aj elektronický kontakt prostredníctvom formulára pre otázky, ktorý sa nachádza na webovej stránke Sociálnej poisťovne www.socpoist.sk," uviedol hovorca poisťovne. Elektronické podania sú podľa neho vybavované spravidla v ten istý pracovný deň, ako prichádzajú.
 



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Jozef Botos
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies