Zamestnanci na prevádzke istého fastfoodu rozplakali bezdomovca, ktorý chcel zaplatiť za svoje jedlo.
Nie každý disponuje silným sociálnym cítením, no základnú slušnosť a úctu voči druhým by sme mali mať všetci. To však evidentne neplatí v americkom štáte Louisiana, kde personál istého fastfoodu prekročil všetky hranice.
Do prevádzky sa prišiel najesť bezdomovec. Jeho cieľom však nebolo žobrať ani nikoho obťažovať, v pokoji zjedol svoje jedlo a chcel za neho zaplatiť. Keď mu však priniesli účet, do očí sa mu vliali slzy. Personál totiž evidentne nemal ani poňatia o tom, ako sa správať k zákazníkovi, nech je ním ktokoľvek a na blok napísali nepríjemný odkaz: „Pre po*sratého bezdomovca. Poďme na ňom zarobiť.“
DISTURBING: A Louisiana Buffalo Wild Wings responds to derogatory remark on customer's receipt
— KFDA NewsChannel10 (@NewsChannel10) 29. května 2018
The order slip was reportedly not intended to be seen by the man but it was. And in his outrage, he showed it to other customers.
MORE >> https://t.co/sZaQvgyk1e pic.twitter.com/P4PfjjMIwR
Úbohý muž sa v tej chvíli nezmohol na žiadnu reakciu, zaplatil a odišiel. O svojom zážitku však povedal terénnej sociálnej pracovníčke, ktorá bola jednaním zamestnancov zhrozená. Videla, ako veľmi sa to bezdomovca dotklo, preto sa rozhodla, že kontaktuje vedúceho danej prevádzky.
Šéf reštaurácie Ray Rhodes bol prístupom svojich zamestnancov zhrozený. Okamžite sa preto rozhodol konať a všetkých, ktorí s incidentom mali niečo spoločné, prepustil. Nepríjemnosť ho mrzela natoľko, že bezdomovcovi daroval aj poukaz na oblečenie a možnosť stravovať sa v prevádzke bezplatne celý rok. Okrem toho poslal niekoľko balíčkov s jedlom aj do miestneho útulku pre bezdomovcov. Poškodené meno reťazca sa rozhodol napraviť aspoň týmto spôsobom a do budúcna si zrejme dá väčší pozor na to, ako si svojich zamestnancov „vychová“.