LONDÝN – Mnohé obchodné reťazce v zahraničí bez problémov vrátia peniaze za tovar aj keď zákazník nemá bloček. Ak zamestnanci predajne vedia, že tovar bol zakúpený u nich, zákazníkovi vyhovejú, pretože sa riadia heslom „Náš zákazník náš pán“. Tentokrát však zamestnanci britského supermarketu Aldi na svoju dôverčivosť doplatili.
Veľmi prefíkaný muž vošiel do obchodu Aldi v meste Lincoln 2. jauára. Trochu sa poobzeral a manieril si to do oddelenia s elektronikou. Tam si zobral televízor za 329,99 libier a išiel ku pokladni. Na tom by nebolo nič zvláštne, keby pokladníkovi nepovedal, že si televízor za v asi 390 eur kúpil a chce ho vrátiť.
Pokladníkovi s úmsmevom na tvári povedal, že by chcel naspäť peniaze. Dôverčivý zamestnanec chcel zákazníkovi vyhovieť, a tak otvoril pokladňu a mužovi dal v prepočte takmer 400 eur.
Prefíkaný zlodej sa ešte chvíľu porozprával s manažérom, podal mu ruku a spokojne odišiel.
Teraz po ňom pátra polícia.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies