Letušky to nemajú vždy jednoduché, no za každých okolností si musia zachovať chladnú hlavu.
Ak ste už niekedy pracovali s ľuďmi zrejme viete, že ide o mimoriadne náročnú záležitosť. Každý sme nejaký, každý z nás má iné predstavy o svete a potrebuje iný prístup. Tomuto všetkému sa musí flexibilne prispôsobiť jedna osoba tak, aby vyhovela i pomohla. Podobne pracujú aj letušky a stewardi a majú to ešte o to ťažšie, že často riešia problémy vystresovaných ľudí, ktorých reakcie sú strachom ešte znásobené. Oni však musia ostať diplomatickými a úslužnými. Za každých okolností. A to je skutočne náročná úloha.
Svoje o tom vie aj istá letuška, ktorá počas cesty do Japonska musela riešiť nepríjemnú situáciu. Jeden z pasažierov si totiž zarezervoval sedadlo a predpokladal, že sa bude nachádzať presne vedľa okna. Skutočnosť bola ale iná, a tak sa rozhorčený muž rozhodol konfrontovať personál, ktorý za nepríjemnosť vonkoncom nemohol.
Nespokojný muž opakovane atakoval letušky. Tie napriek jeho neokrôchanosti museli reagovať zakaždým slušne a trpezlivo. A tak sa jedna z nich rozhodla vyriešiť jeho problém s humorom. Vzala čistý kancelársky papier, fixkou naň nakreslila „výhľad z lietadla“ a nalepila ho na stenu bez okna. K tomu milý pán už zrejme nemal čo dodať.
This passenger demanded a window, and a flight attendant had the best response ever: https://t.co/57TTeT16xP pic.twitter.com/jAyfguaUtt
— The Points Guy (@thepointsguy) 14. novembra 2018
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies