Forbes vstupuje na slovenský trh, magazín prvýkrát vyjde v novembri
Mediálny koncern Forbes vstupuje na slovenský trh. Magazín Forbes Slovakia bude vychádzať v Bratislave. Prvé číslo by sa malo na pultoch objaviť v novembri tohto roka. Úvodný náklad magazínu Forbes Slovakia dosiahne 12 000 výtlačkov. Oznámil to vo štvrtok (15.7.) Miguel Forbes, prezident Forbes Television and Licensing, ktorý v spolupráci s Business Consulting & Media bude lokálnu edíciu vydávať.
Obsah Forbes Slovakia bude tvorený zo 60 % zo slovenských firemných a ekonomických správ, komentárov a reportáží a 40 % bude predstavovať obsah americkej verzie magazínu Forbes. Slovenská edícia bude vychádzať mesačne.
Business Consulting & Media sa zameriava na vydávanie korporátnych lifestylových magazínov. Jej portfólio na Slovensku zahŕňa hlavný golfový magazín Golf SK a zdravotnícky magazín Konzílium. Business Consulting & Media vydávala viaceré regionálne publikácie, vrátane palubného magazínu najväčších stredoeurópskych nízkonákladových aerolínií SkyEurope Airlines, palubný magazín spoločnosti Central Wings, ktorá bola nízkonákladovou dcérskou firmou poľského národného prepravcu LOT a tiež stredoeurópsky magazínu pre sieť požičovní áut Hertz.
Forbes Media zahŕňa Forbes a Forbes.com, ktorá je známa medzi biznis stránkami na internete a mesačne osloví v priemere viac ako 18 miliónov ľudí. Spoločnosť vydáva Forbes a Forbes Asia, ktoré spolu oslovujú 6 miliónov čitateľov na celom svete. Vydáva tiež magazíny ForbesLife a ForbesWoman a licencované edície v Číne, Chorvátsku, Indii, Indonézii, Izraeli, Kórei, Lotyšsku, Poľsku, Rumunsku, Rusku, Slovensku a Turecku.
Zdroj: TASR
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies