BRATISLAVA - V tíme ešte stále úradujúceho slovenského futbalového majstra ŠK Slovan Bratislava začali intenzívne pracovať na zvládnutí komunikácie hráčov s novinármi.
Zástupcovia oddelenia marketingu a PR Tomáš Straka so Stanislavom Kramaričom predstavili futbalistom nové pravidlá, ktoré klub vypracoval pre zlepšenie fungovania v tejto oblasti. Hráči sa v pondelok predpoludním dozvedeli, ako správne vystupovať v médiách, na verejnosti či prostredníctvom sociálnych sietí.
"Nosiť dres Slovana je veľká zodpovednosť. Chceme, aby hráči dobre reprezentovali náš klub nielen na ihrisku, ale aj mimo neho. Máme veľký záujem na tom, aby správne komunikovali s novinármi a fanúšikmi. V minulosti sa vyskytli prípady, keď to tak celkom nebolo. Práve preto sme sa rozhodli spraviť pre nich takýto mediálny tréning, ktorý im ukázal spôsob, akým komunikácia funguje v súčasnom profesionálnom futbale. Dnešná prezentácia bola len začiatkom dlhodobého procesu. Určite na ňu nadviažu ďalšie aktivity, ktorými sa budeme snažiť hráčov vzdelávať a viesť ich správnym smerom," povedal generálny riaditeľ Slovana Dušan Tittel.