Londýnska spoločnosť poskytuje svojim zamestnancom veľmi neobvyklý benefit.
Je leto a práve toto obdobie je charakteristické množstvom prebiehajúcich podujatí a akcií, ktoré sa často konajú počas pracovného týždňa. My, samozrejme, nechceme o nič prísť, a tak sa často oddávame zábave aj na úkor spánku, ktorý nám na druhý deň v práci chýba. Požívanie alkoholických nápojov, ktoré sa tu občas pritrafí tiež nie je práve poľahčujúca okolnosť a deň „po“ nám rozhodne nepridáva na koncentrácii. Ale čo už, keď musíš, tak musíš. ...Jedine, že by si si vymyslel skutočne dobrú výhovorku.
Istá londýnska firma podnikajúca s aplikáciou na koncerty sa však rozhodla, že občasné „úlety“ svojim zamestnancom odpustí. Vedenie spoločnosti zaviedlo takzvané hangover days, ktoré poslúžia zamestnancom na odpočinok po búrlivej nočnej párty. Takýto benefit sa však bude dať uplatniť len pokiaľ bude dôvodom „únavy“ koncert. Ak si takýto deň voľna budú chcieť vybrať, nebude potrebné vyvolávať šéfovi, jednoducho mu cez aplikáciu pošlú emotikon vystihujúci ich aktuálny stav.
Túto nadštandardnú výhodu pre pracovníkov zaviedol riaditeľ preto, aby podporil ich kladný vzťah k živej hudbe – hlavnému predmetu podnikania firmy. Jeho cieľom zároveň bolo naučiť ľudí hovoriť otvorene, bez toho, aby zavádzali a vymýšľali si fiktívne dôvody svojej neprítomnosti. Ako uviedol: "Celý náš tím žije pre hudbu a niektoré z najlepších obchodov v tomto biznise sa udiali po koncerte. Veríme jeden druhému a chceme, aby boli ľudia po tom, čo navštívia koncert, úprimní. Nie je dôvod, aby predstierali choroby."
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies