Odosielam na server ...

Vedeli ste, že na stránke Netky.sk existuje možnosť zobrazovať iba pozitívne správy? Ak nemáte chuť čítať o násilí, ľudskom nešťastí či katastrofách, zapnite si Filter pozitívnych správ a dozviete sa všetko pozitívne, čo sa okolo nás deje.

OK, rozumiem
24. sep. 2020Ľuboš
BratislavaBratislava 14°
Biblia
TV program
Moje Netky
František Imrecze
František Imrecze
26.06.2018 12:18 Domov
Finančná správa zavedie do call centra umelú inteligenciu
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
loader
ZOBRAZIŤ VIAC
26.06.2018 12:18 Domov

Finančná správa zavedie do call centra umelú inteligenciu



BRATISLAVA – Zavedenie umelej inteligencie do call centra finančnej správy je jedným z moderných riešení, ktoré plánuje zaviesť Finančná správa (FS) SR. Priblížil to v utorok na brífingu počas Valného zhromaždenia Európskej organizácie daňových správ (IOTA) v Bratislave prezident slovenskej finančnej správy František Imrecze.


V oblasti digitalizácie finančná správa podľa Imreczeho zavádza automatické rozoznávanie hlasu, elektronické podpisovanie priamo na tablete pri elektronických miestnych zisťovaniach, či elektronizáciu všetkých registračných pokladníc.

 

"Pokračujeme ďalšími modernými riešeniami, ktorými sú napríklad zavedenie umelej inteligencie do nášho call centra chatbotu, ktorý nahradí odpovede na rutinné otázky našich daňových poplatníkov a nebude sa tomu musieť venovať agent call centra, bude sa môcť venovať zložitejším otázkam," dodal.

 

Za posledných päť rokov urobila FS opatrenia v boji proti daňovým podvodom na DPH či vybudovanie dnes spoľahlivého portálu finančnej správy, zdôraznil Imrecze. "Slovenská finančná správa v digitalizácii nezaostáva za ostatnými európskymi krajinami, samozrejme, sú krajiny, ktoré sú pred nami, sú krajiny, ktoré sú za nami," poznamenal.

 

Zrýchliť proces digitalizácie slovenskej finančnej správy by mala podľa Imreczeho pomôcť aj konferencia, ktorá sa konala v utorok pri príležitosti ukončenia slovenského ročného predsedníctva v IOTA. "Bratislavská konferencia IOTA prináša možnosť zdieľať najlepšie riešenia v oblasti digitalizácie, ktorej cieľom je, samozrejme, zvyšovanie vnútornej efektivity finančných správ a zlepšovanie skúseností našich zákazníkov, ktorými, samozrejme, sú platitelia daní, pri interakcii s finančnou správou," skonštatoval Imrecze.

 



reklama


reklama


Kríza, ktorú priniesol koronavírus, nás silno zasiahla. Vopred ďakujeme každému, kto zašle hoci len niekoľko centov na náš účet SK30 7500 0000 0040 2698 9329 Pomôžete tak ľudom, ktorí už roky pracujú pre vás, našich čitateľov, a to aj napriek nižšiemu platu či predĺženému pracovnému času.


Zdroj: TASR

Foto:  SITA



Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk

Diskusia

Komentáre


Na tento článok reagovalo
užívatelia: 0 komentáre: 0

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
ZOBRAZIŤ VIAC
NAJČÍTANEJŠIE
ZOBRAZIŤ VIAC
loader
loader
Kliknutím zavriete
Obrázok