FC Barcelona expanduje na americký trh

NETKY.SK • 8 September 2016, 11:36 • 2 min
FC Barcelona expanduje na americký trh

NEW YORK - Ich oficiálne motto je "Més que un Club", čo v preklade do katalánčiny znamená "Viac ako klub".

slovakia

left justify in out

Vedenie španielskeho futbalového majstra FC Barcelona deklarovalo snahu o rozšírenie expanzie na americký trh. Začiatkom týždňa Barca otvorila svoju oficiálnu kanceláriu s obchodným zastúpením v New Yorku.

 

Katalánci chcú využiť zvyšujúcu sa popularitu futbalu v USA, v zámorí ešte viac spopularizovať svoje hviezdy ako Lionel Messi, Neymar či Luis Suarez a osloviť čo najviac nových fanúšikov. "Veríme, že sa dostaneme na trh s novými subjektmi a nájdeme tu partnerov, ktorí budú chcieť spolupracovať s FC Barcelona," uviedol prezident klubu Josep Bartomeu pri príležitosti otvorenia kancelárie.

 

Agentúra AP informovala, že Barcelona aktuálne spolupracuje so štyrmi americkými spoločnosťami - Nike, Gillette, Gatorade a Black&Decker. Podľa nedávneho prieskumu je šampión Primera Division s 19 miliónmi fanúšikov najpopulárnejším futbalovým klubom v USA. Druhý je Manchester United, ku ktorému sa hlási 17 miliónov priaznivcov.

 



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies