KODAŇ – Dánsko prežíva v posledných rokoch prudký pokles pôrodnosti. To využila jedna miestna cestovná kancelária a vyrobila vtipné video.
Cestovka vo svojej kampani vychádzala z dvoch faktov. Prvý je, že počet narodených detí v posledných rokoch je veľmi malý. Na každý pár vychádza v priemere 1,7 dieťaťa. Druhý prieskum zistil, že Dáni sa oddávajú sexu oveľa intenzívnejšie na dovolenke v zahraničí ako v domácom severskom prostredí.
Na kampaň použilo zaujímavé video, ktoré baví internet. Hlavný slogan je „Urob to pre svoju mamu! Urob to pre Dánsko“
"Tí, ktorí najviac trpia sú vaše matky, ktoré nikdy nezažili radosť z vnúčat", poukazuje reklama na mladých Dánov, aby zmenili túto situáciu. Na druhej strane vyzýva video aj babičky, aby neasistovali mladým v spálni, ale aby im radšej prispeli na dovolenku v teplých krajinách.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies