BRATISLAVA - Finančná správa bude komunikovať elektronicky už aj smerom k daňovým subjektom. Zatiaľ sa to bude týkať platiteľov spotrebných daní. Obojsmernú komunikáciu na spotrebných daniach daniari spúšťajú od 11. januára 2016.
Obojsmerná komunikácia sa nebude týkať len subjektov, ktoré musia povinne elektronicky komunikovať, ale aj tých daňových subjektov, ktoré o to finančnú správu požiadali, alebo tak urobia v budúcnosti.
Finančná správa si od zavedenia obojsmernej komunikácie sľubuje vysokú úroveň personalizácie. „Vytvorenie osobnej schránky a osobného účtu daňovníka výrazne zvýši komfort daňovníka pri plnení jeho daňových povinností,“ informuje finančná správa s tým, že všetky prijímané a odosielané dokumenty budú evidované v elektronickej forme a následne sprístupnené v spise daňového subjektu v rámci osobnej internetovej zóny na portáli finančnej správy.
Viac informácií, ako aj príručku s návodom, ako je možné využívať elektronické služby finančnej správy, nájdu daňovníci na portáli finančnej správy v časti Elektronické služby.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies