Dámy a páni, predstavujeme prvé tri tímy pre sezónu 2019

NETKY.SK • 26 Február 2019, 15:45 • 2 min
Dámy a páni, predstavujeme prvé tri tímy pre sezónu 2019

BRATISLAVA -Nová sezóna F1 sa už začína o niekoľko týždňov a prvé testy v Barcelone majú už nové monoposty za sebou. Tento rok nastali viaceré rošády aj v top týmoch a piloti, ktorí patria medzi špičku pomenili stajne. Aj preto v niektorých týmoch vznikli zaujímavé dvojice. Z tohto dôvodu sme sa rozhodli predstaviť vám jednotlivé týmy a ich nové sfarbenie mnopostov pre tento rok. Začíname hneď z ostra a to Mercedesom, Ferrari a Red Bullom.

Otvoriť časovú os

slovakia

left justify in out

Najprv by sme ale mohli spomenúť, že FIA pre tento rok upravila pravidlá pre aerodynamiku. Na nových monopostoch budeme teda badať výraznejšie úpravy v oblasti koncovej lišty predného krídla. pri prednej časti monopostu sa okrem krídla zmenší aj kryt kolies či dokonca aj ráfky. Zmenou prešli aj spätné zrkadlá. Klapka zadného krídla bude po novom väčšia, čím sa zvýrazní efekt otvoreného zadného krídla. V praxi to bude znamenať, že pri otvorenom adnom krídle dostane monpost väčší výkon ako doteraz.

 

 

Rozhodli sme sa, že týmy budeme predstavovať po porade, ako sa umestnili v pohári konštruktérov pre minulú sezónu. Prvým bude teda Mercdes. Na trati by ste ho určite spoznali, i ke´d prešiel menšími farebnými úpravami. Jazdecké duo Lewis Hamilton a Valterri Bottas sa taktiež nemení. Po konci minulej sezóny však od lietajúcho Fína jeden veľký sponzor odišiel. V boxoch sa pomaly začína rozoberať, že jeho doterajšie výkony nie sú až také presvedčivé, no Valterri si z toho ťažkú hlavu nerobí a bude sa snažiť aj v tejto sezóne zabojovať o titul. Kolega Lewis Hamilton, majster sveta z posledných dvoch sezón, mu však nič zadarmo nedaruje.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

The W10 is the car that Lewis Hamilton will use to defend his world championship this year and the car Mercedes hopes can deliver a sixth straight constructors' championship to equal Ferrari. Mercedes' dominance of Formula One since the last major engine regulation change in 2014 has seen it win the past five championships and 74 of the last 100 races . Mercedes technical director James Allison says design overhauls for the W10 have been directly targeted at its weaknesses from last season as it aims to improve rear tire performance and durability . The 2019 season brings with it a set of regulation changes, including revisions to the front wing, rear wing, barge boards and brake ducts in an attempt to aid overtaking. The changes have the potential to upset the order but James Allison is also hopeful that they could also present an opportunity for Mercedes to cement its place at the top of the sport . The W10 retains the same wheelbase and general architecture as its forebears, but a close inspection will reveal that the execution of this concept has been further refined -- every item pushed tighter, made more slender -- each change permitting us to improve the aerodynamic performance beyond what would have been possible had we accepted the physical limitations of the 2018 design ... 😎✂🎀🎀🏁🏁🍸 . . #f1 #formula1 #firstgrid #mercedesamgf1 #shakedown #mercedesf1W10 #lewishamilton #valtteribottas #official_f1racingindonesia #f1racing #insider #datafakta #f1stats #2019season #f1teamlaunching #formulasatu #parade #f1keren #instagram #indonesia #monsterjam #milestone #f12019

Príspevok, ktorý zdieľa F1 Racing Indonesia (@official_f1racingindonesia),

 

Ferrari ide do novej sezóny s jazdeckou obmenou. Kimiho Raikkonena nahradí francúzsky mladík Charles LeClerc, ktorý v minulej sezóne valcoval konkurentov v strede poľa na Sauberi. Kimi sa s kariérou ešte nelúči, i keď jedna veľká osobnosť nás opustila. Ale o tom neskôr. Ferrari získalo počas minulej sezóny nového sponzora a veľa si od spolupráce aj sľubuje. 4-násobný majster sveta Sebastian Vettel je zatiaľ považovaný za jednotku, no keď dostane mladík ako LeClerc rýchle auto, razom sa situácia okolo jednotky v týme môže zmeniť. K Ferrari ešte jedna zaujímavosť. Po vzore Red Bullu prešla aj táto stajňa od naleštenej farby mnopostu k matnej. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

BREAKING | Ferrari reveals their 2019-car: the SF-90! Do you like it?

Príspevok, ktorý zdieľa @ gpnow,

 

Do tretice ešte zostáva Red Bull. Už niekoľko rokov je táto stajňa typická tým, vyrobí vždy najlepší podvozok, ktorý na trati najmenej kĺže. Pre minulé roky však Red Bullu chýbal výkon motora, ktorý ale počas sezóny vždy zlepšil, no na majstrovský titulto už nestačilo. Tento rok môže byť práve zmena aerodynamických pravidiel veľkou výhodou pre túto stajňu. Monoposty by mali byť rýchlejšie. čo aj prvé testy v Barcelone napokon dokazujú. red Bull prešiel totiž k Honde ako dodávateľovi motorov. Jazdecká zostava sa zmenila pre tento rok aj tu. Daniel Riciardo po viacerých nedokončených pretekoch pre poruchu motora, alebo nemenej známeho stretu s kolegom vo VC Azerbajdžanu v Baku, tým opustil a na jeho miesto prišiel francúzsky pilot z mladšieho týmu Torro Rosso Pierre Gasly. Od toho mladíka sa očakávajú podobné výkony ako od LeClerca vo Ferrari. Red Bull má ale oboch pilotov veľmi mladých. Veď Max Verstappen prišiel do týmu, mimochodom taktiež z Torro Rosso, len počas sezóny 2016. No už teraz patí medzi kandidátov na titul. red Bull preto dúfa, že aj V Gaslym bude mať podobné želiezko v ohni.

 

 

 



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
lukas cief
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies