Odosielam na server ...

Vedeli ste, že na stránke Netky.sk existuje možnosť zobrazovať iba pozitívne správy? Ak nemáte chuť čítať o násilí, ľudskom nešťastí či katastrofách, zapnite si Filter pozitívnych správ a dozviete sa všetko pozitívne, čo sa okolo nás deje.

OK, rozumiem
28. feb. 2021Zlatica
BratislavaBratislava
Biblia
TV program
Moje Netky
25.01.2021 10:10 Domov
Call centrum finančnej správy vybavil v roku 2020 státisíce dopytov
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
loader
ZOBRAZIŤ VIAC
25.01.2021 10:10 Domov

Call centrum finančnej správy vybavil v roku 2020 státisíce dopytov



BRATISLAVA - Infolinka (048/ 43 17 222) finančnej správy je najvyťaženejším nástrojom pri komunikácii s verejnosťou. Finančná správa prostredníctvom nej poskytuje odborné informácie k daňovým a colným predpisom. K dispozícii je počas pracovných dní od 8:00 do 16:00 hodiny.


Call centrum finančnej správy ročne pomáha státisícom klientov, o čom svedčia aj štatistiky dopytov za minulý rok. Prostredníctvom telefonických hovorov, e-mailov a online chatu pomohli odborní konzultanti call centra až v 347 962 prípadoch. Aj to je dôkazom neustále sa rozširujúcej elektronizácie a digitalizácie finančnej správy.

 

 

Státisíce dopytov

Call centrum finančnej správy je vstupnou bránou pre komunikáciu klientov s finančnou správou. Potvrdzujú to aj státisíce vybavených dopytov, za uplynulý rok ich call centrum vybavilo takmer 350 tisíc. Oproti minulému roku ide o mierny pokles, keď finančná správa spúšťala eKasu, tento rok však očakávame opäť výrazný nárast dopytov vzhľadom na dôležité projekty eCommerce, eFaktúra či obojsmerná komunikácia. 

 

 

Chatbot Taxana

Call centrum finančnej správy poskytuje služby verejnosti v colnej a daňovej oblasti. V colnej časti funguje od minulého roka v nepretržitom režime. V ostatných týždňoch zaznamenalo nárast dopytov spojených s Brexitom. Plnohodnotným komunikačným kanálom sa stal aj automatizovaný chatbot finančnej správy Taxana. Po obsahových a systémových úpravách Taxana poskytuje plnohodnotné informácie v oblasti daní a cla, dokáže zasielať maily či pripomínať klientom dôležité termíny. 

 

Sumár čísel

Call centrum finančnej správy prešlo za uplynulých šesť rokov výraznými zmenami, ktorých cieľom bolo zefektívniť prácu v prospech verejnosti. V roku 2014, keď finančná správa spustila nový portál a možnosť registrácie na elektronickú komunikáciu, zamestnanci call centra vybavili celkovo 301 089 podnetov. Toto číslo prekonali v roku 2019, keď konzultanti vybavili  až 417 378 dopytov. V roku 2020 počet vybavených dopytov dosiahol 347 962. 

 

 



reklama


reklama


Kríza, ktorú priniesol koronavírus, nás silno zasiahla. Vopred ďakujeme každému, kto zašle hoci len niekoľko centov na náš účet SK30 7500 0000 0040 2698 9329 Pomôžete tak ľudom, ktorí už roky pracujú pre vás, našich čitateľov, a to aj napriek nižšiemu platu či predĺženému pracovnému času.


Zdroj: SITA/Netky Miloš Cíbik

Foto:  Finančná správa



Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk

Diskusia

Komentáre


Na tento článok reagovalo
užívatelia: 0 komentáre: 0

NAJČÍTANEJŠIE
ZOBRAZIŤ VIAC
loader
loader
Kliknutím zavriete
Obrázok