Bosnich sa chce stretnúť s Fergusonom, má výhrady ku kritike

NETKY.SK • 24 Október 2013, 12:31 • 2 min

LONDÝN - Bývalý austrálsky futbalový brankár Mark Bosnich nie je spokojný s vyjadreniami, ktoré na jeho adresu použil extréner Manchestru United Alex Ferguson vo svojej autobiografii. Sedemdesiatjedenročný Škót označil Bosnicha za "hrozného profesionála", na utorňajšej tlačovej besede pri príležitosti predstavenia publikácie vyšiel na povrch s detailmi.

"Mark mal ozaj zlý štart v tíme. Na prvý tréning prišiel s trojhodinovým meškaním a nadváhou," vyhlásil Ferguson, ktorý strávil na štadióne ManUtd rekordného 26,5 roka.

Reakcia 41-ročného Bosnicha, ktorý pracuje ako televízny komentátor v rodnej Austrálii, na seba nenechala dlho čakať. Bývalý brankár Aston Villy či FC Chelsea by sa rád stretol s dostihovým nadšencom Fergusonom na novembrovom podujatí Melbourne Cup 2013. "Ak príde, pôjdem tam a požiadam ho o stretnutie," uviedol Bosnich pre britskú rozhlasovú stanicu talkSPORT. "Budem s ním hovoriť z očí do očí a poviem mu, aby zopakoval svoje vyhlásenia. Poviem mu to, čo mu chcem povedať, a budete si to môcť prečítať tak ako jeho knihu. Sir Alex má právo na svoj názor, ja mám právo vo vhodnom čase zareagovať," vyhlásil rodák zo Sydney a vo svojom stĺpčeku pre Fox Sports dodal: "Ferguson sa odvolával na obdobie, keď som prišiel na tréning s nadváhou. To je pravda. Obvykle som pri návrate vážil o dva kilogramy viac, v tomto prípade som hmotnosť prekročil o dva a pol."