Automix.sk pozná výsledky veľkého automobilového prieskumu

NETKY.SK • 20 Júl 2012, 06:26 • 2 min
Automix.sk pozná výsledky veľkého automobilového prieskumu

Automix. sk pozná výsledky veľkého automobilového prieskumu - Auto - moto Automobilový server Automix.

slovakia

left justify in out

img

Automobilový server Automix.sk, ktorý s mesačnou návštevnosťou viac ako 150 tisíc čitateľov patrí medzi lídrov automoto magazínov realizoval začiatkom leta na vzorke 6555 respondentov veľký prieskum, ktorého cieľom bolo zistiť názory a postoje čitateľskej verejnosti k aktuálnym motoristickým

Internetové médiá už tradične predstavujú hlavný zdroj, kde čitatelia čerpajú informácie o automobiloch a novinkách z motoristického segmentu. V aktuálnom prieskume deklaruje viac ako 63% opýtaných, že informácie z motoristického segmentu získava na slovenských automoto weboch, 35% z opýtaných sleduje informácie v slovenských časopisoch a necelých 18% sleduje zahraničné automoto stránky. Zo zahraničnej tlače čerpá informácie 13,4% z opýtaných.

Zlý stav ciest udáva ako najväčší problém motoristickej verejnosti 60,1% opýtaných, nezodpovednosť vodičov trápi 23,7% respondentov a takmer 8% sa sťažuje na nedokončenú diaľničnú sieť. Vysoké diaľničné poplatky udáva ako hlavný problém slovenských motoristov iba percento opýtaných.

Spotreba pohonných hmôt (67,4%) a cena automobilu (64%) sú dva hlavné parametre, ktorým motoristi pripisujú najvyššiu dôležitosť pri výbere automobilu. Za dôležité parametre považujú čitatelia aj dizajn vozidla (38%), veľkosť vnútorných priestorov (32%) a silu motora (31,3%). Medzi hlavné vlastnosti, ktoré oceňujú motoristi na automobile patrí bezpečnosť (77,7%), pohodlie (53%) a komfort (35,6%). Podľa respondentov veľkého automoto prieskumu najobľúbenejšími kategóriami vozidiel na Slovensku sú kombi (26,8%) a sedan (20,2%) a čitatelia sa najviac zaujímajú o automobily značiek Škoda, VW, BMW, Audi, Peugeot, Kia, Renault a Opel.

„Prieskumy, ktoré pravidelne realizujeme na našich online médiách nám poskytujú množstvo cenných informácií priamo od používateľov. Aj na základe čitateľských preferencií z prieskumu prispôsobujeme obsah populárneho magazínu Automix.sk, tak aby vyhovoval najnovším požiadavkám a očakávaniam motoristickej verejnosti“, hovorí produktová riaditeľka Centrum Holdings na Slovensku, Marcela Hlavatá.

Denne aktualizované novinky zo sveta motorizmu, exkluzívne redakčné testy vozidiel, rozsiahle fotogalérie a množstvo ďalších informácií pre motoristov nájdete priamo na Automix,.sk (www.automix.sk)

o Centrum Holdings (www.centrumholdings.sk) Centrum Holdings je internetová mediálna spoločnosť aktívna v krajinách strednej a východnej Európy (Slovensko, Česká republika a Chorvátsko). Na Slovensku oslovíme mesačne viac ako 2 milióny používateľov internetu. Spoločnosť prevádzkuje on-line médiá Atlas.sk, Centrum.sk, Mapy.sk, Wanda.sk, Žena.sk, Pobox.sk, Aktuálne.sk, Dnes.sk a mnohé ďalšie.

Zdroj:PR SERVIS SITA



twiterfacebooklinkedinwhatsapp

Za Netky.sk
Redakcia Netky
Netky
LETNÉ PRÁZDNINY O
00 DNÍ 00 HODÍN 00 MINÚT 00 SEKÚND
logo
Copyright © 2023 PetsoftMedia Inc.
Všetky práva sú vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ, fotografií a video správ zo zdrojov TASR, SITA, taktiež z vlastnej autorskej tvorby, je bez predchádzajúceho písomného súhlasu porušením autorského zákona

Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies