BRATISLAVA - Multifunkčné automaty na predaj jednorazových cestovných lístkov začleňujeme do platobného systému Dopravného podniku Bratislava (DPB), automat však neposlal hlásenie o tom, že nemá zásobu mincí alebo sa minul papier na tlač cestovných lístkov.
Spoločnosť Transdata, ktorá zabezpečuje servis automatov, tak reaguje na medializované informácie o cestujúcej v bratislavskej mestskej hromadnej doprave, ktorej automat po kúpe cestovného lístka nevydal peniaze. Dostala však potvrdenie o nevrátenom výdavku, ktorý si môže prísť vyzdvihnúť na centrálu DPB. Stanovisko spoločnosti Transdata agentúre SITA poskytla hovorkyňa DPB Adriana Volfová.
"Problém sme už odstránili a situáciu priebežne monitorujeme," tvrdí spoločnosť s tým, že automaty viac ako pol roka od inštalácie neboli v prevádzke a boli vystavené všetkým poveternostným podmienkam bez priebežnej údržby a testovania.
Volfová poznamenala, že cestujúci môže o výdavok požiadať nielen osobne, ale aj emailom. "Pošle kópiu bloku, svoje kontaktné údaje, prípadne aj číslo účtu. Po preverení situácie mu obratom Dopravný podnik Bratislava pošle peniaze buď na účet alebo poštovou poukážkou najneskôr v lehote 30 dní," zhrnula.
Dopravný podnik Bratislava má osem nových multifunkčných automatov s novou aplikáciou pre nabíjanie karty na cestovanie plus trinásť starších multifunkčných, do ktorých túto aplikáciu inštalujú.
Pre používanie spravodajstva Netky.sk je potrebné povoliť cookies