Odosielam na server ...

Vedeli ste, že na stránke Netky.sk existuje možnosť zobrazovať iba pozitívne správy? Ak nemáte chuť čítať o násilí, ľudskom nešťastí či katastrofách, zapnite si Filter pozitívnych správ a dozviete sa všetko pozitívne, čo sa okolo nás deje.

OK, rozumiem
BratislavaBratislava
Biblia
TV program
Moje Netky
Mexické pivo Corona je známe najmä v zámorí.
Mexické pivo Corona je známe najmä v zámorí.
28.02.2020 19:24 Zaujímavosti
Američania odmietajú piť pivo Corona, vidia tu spojitosť s koronavírusom
MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
loader
ZOBRAZIŤ VIAC
28.02.2020 19:24 Zaujímavosti

Američania odmietajú piť pivo Corona, vidia tu spojitosť s koronavírusom



ATLANTA - Pre koronavírus, ktorý sa už rozšíril takmer po celom svete, má v Amerike problém s predajom jedna známa značka piva. Zhodou okolností sa volá CORONA a Američania sa pre túto spojitosť v názve, boja toto pivo kupovať.


Obavy Američanov

Takmer 40% Američanov sa bojí piť pivo Corona. Z prieskumu agentúry 5W Public Relations vyplýva, že v dôsledku epidémie koronavírusu by si pivo značky Corona "za žiadnych okolností" nekúpilo 38 % Američanov. Ďalších 14 % opýtaných by si pivo tejto značky neobjednalo na verejnosti. Telefonický prieskum uskutočnila agentúra na vzorke 737 milovníkov piva. 

 

 

Potvrdené prípady 

Z ďalšieho prieskumu agentúry YouGov, vyplýva, že v dôsledku epidémie klesol dopyt po pive Corona na dvojročné minimum. V Spojených štátoch pritom v súčasnosti evidujú 15 potvrdených prípadov nákazy novým koronavírusom SARS-CoV-2, z toho deväť v štáte Kalifornia, dva v Illinois a po jednom v štátoch Massachusetts, Washington, Arizona a Wisconsin. V Illinois a v Kalifornii bol zaznamenaný prenos vírusu z človeka na človeka.

 

Do USA priviezli aj 43 ľudí, ktorí sa nakazili na palube výletnej lode Diamond Princess, ktorá bola v karanténe v prístave japonského mesta Jokohama, a troch občanov infikovaných v Číne.

 

 

Pomenovanie piva má problém 

Samozrejme, s pivom má tento víus spojitosť len v názve, no vedenie spoločnosti už začína počítať obrovské straty. Za posledných 10 rokov nemala spoločnosť tak zlý predaj svojho produktu ako práve teraz. Za posledné dva mesiace, kedy sa navyše očakával prudký nárast predaja (oslavy Nového roku) zaznamenala Corona stratu 170 miliónov USD. 

 

Na druhej strane si to spoločnosť vysvetľuje tak, že nočný život sa po vyhlásení epidémie veľmi obmedzil a nočné bary zývajú prázdnotou. 

 

 

Riaditeľ spoločnosti 

Carlos Brito, riaditeľ Anheuser-Busch ako najväčšej svetovej spoločnosti na výrobu piva, sa ohľadom tejto nepríjemnej situácie vyjadril so slovami, že "naše podnikanie je zamerané na chodenie do reštaurácie, nočnom živote, chodenie von s priateľmi. Je to vskutku o tom, vrátiť sa do normálu. Pripravujeme sa na prudký nárast, keď šírenie vírusu pominie".

 

 

 



reklama


reklama


Zdroj: TASR/NEtky Lukáš Čief

Foto:  Facebook, TASR, Pixabay



Našli ste chybu, alebo máte tip na zaujímavý článok? Napíšte nám na redakcia@netky.sk

Diskusia

Komentáre


Na tento článok reagovalo
užívatelia: 0 komentáre: 0

MOHLO BY VÁS ZAUJÍMAŤ
ZOBRAZIŤ VIAC
NAJČÍTANEJŠIE
ZOBRAZIŤ VIAC
loader
loader
Kliknutím zavriete
Obrázok