MILÁNO – Fanúšikovia talianskeho futbalového klubu AC Miláno sa už dlho dožadujú nejakej výraznejšej investície do tímu. Vyzerá to tak, že sa dočkali.
Nový sponzor talianskeho tímu však nie je práve ten, ktorého by ste v tomto športe očakávali. Tím Serie A oznámil spoluprácu s nadnárodnou spoločnosťou Sanrio, ktorá je aj majiteľom Hello Kitty. Vedenie klubu je z tohto partnerstva nadšené.
Obchodný riaditeľ Jaap Kalma povedal: "AC Miláno sa vždy spájalo s talianskymi a medzinárodnými spoločnosťami, ktoré predstavujú špičku vo svojom sektore. Z tohto dôvodu sme sa rozhodli spojiť svoje sily so značkou, ako je Hello Kitty. Je to prestížna a dôležitá postavička, ktorú najmä maldí ľudia poznajú na celom svete."
Licenčný riaditeľ Sanrio GmbH Paolo Casarini dodal: "Ja som s touto spoluprácou veľmi spokojný. Myšlienka dať ženskú dušu mužskému športu na najvyššej úrovni prišla pred nejakou dobou priamo z AC Milána. V súčasnej dobe má tento šport aj mnoho fanúšikov ženského pohlavia po celom svete."
Táto správa je samozrejme prekvapivá, avšak nie natoľko ako tá z minulého roka, že postavička Hello Kitty nie je vlastne mačiatko, ale malé dievčatko.
:)
Hello Kitty is Milan's new sponsor according to their official website https://t.co/x1sm82id8T pic.twitter.com/E0liIckSyd
— Rossoneri (@acmilan_news_92) 31. Březen 2015